Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Yay! got credit for making a laser show! :)

  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,586

    Default Yay! got credit for making a laser show! :)

    i made a laser show titled "Music Music" to go with the new exhibit at the Miami Science Museum...



    (bottom right )

  2. #2
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Akron, Ohio USA
    Posts
    1,754

    Default

    Congratulations!

    That's gotta' make you feel good!

    You're famous now!

    James.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Eugene Oregon
    Posts
    952

    Default

    awesome! good job!!!

    now where is this laser show! i wanna see a video!
    -Josh

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Herts, UK
    Posts
    1,254

    Default

    Wahoo! so did I
    I don't remember getting involved...
    Anyway, when do I get paid?
    Oh crap.. just noticed I'm a sponsor so they'll want something from me
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails miasci.jpg  


  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ohio USA
    Posts
    546

    Default

    So when, No Video,,, that makes me a sad panda
    Lasers, Lights, Music, Action!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,586

    Default

    honestly you wouldent want a video, their lexel died and they are renting a projector for lasernet... the thing sucks ass, it BARELY does 24kpps and freaks out on a lot of the lissigous patterns all the dichros/pbs cubes seem misaligned (white lines have visible red/green/blue) and to top it all off they want to sell it to the planetarium for $70k!!!

    i am protesting it up and down trying to get them to buy a projector from DZ but its hasent been easy

    and i cant do a video of my own projector becuase i dont have one lol... so unless you want a fraps video of the pangolin preview window, no video lol

    also i would have to wait to get my computer back, all their shows are on ADAT and my show uses a lot of frames/shows that come with the pangolin so to not have a possible licencing issue (with BMI of all people crawling everywhere) i left my PC with the pangolin there... but they are playing it off the adat anyway becuase they dont trust computers *sigh*

  7. #7
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Charleston, SC
    Posts
    2,147,489,091

    Smile

    Hey Frank...

    You gonna make it to FLEM on November 8th? If so, bring the show and we'll play it for everyone on one of the projectors there.

    Adam

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Central Florida
    Posts
    7,067

    Lightbulb

    Quote Originally Posted by buffo View Post
    Hey Frank...

    You gonna make it to FLEM on November 8th? If so, bring the show and we'll play it for everyone on one of the projectors there.

    Adam
    We can take a video of it playing on David projector to prove to them the projector's quality and worth.
    Love, peace, and grease,

    allthat... aka: aaron@pangolin

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Miami, FL
    Posts
    3,586

    Default

    Quote Originally Posted by buffo View Post
    Hey Frank...

    You gonna make it to FLEM on November 8th? If so, bring the show and we'll play it for everyone on one of the projectors there.

    Adam
    dunno how i missed that thread... i should be able to make it ya

  10. #10
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Akron, Ohio USA
    Posts
    1,754

    Default

    Having met DZ at SELEM and seeing what he did to my tiny gas rig; he's got my vote of confidence.

    He's a very nice person.

    James.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •